Альона Бабак презентувала проект Стратегії комунікації у сфері ЖКГ

Наразі в Україні відсутня комунікація щодо роз’яснення реформи житлово-комунального господарства. Це призводить до несформованого уявлення у споживачів про зміст та обсяг житлово-комунальних послуг, обліку їх надання та процедур тарифоутворення, що перешкоджає об’єктивному розумінню змін у сфері ЖКГ. Впровадження Стратегії допоможе Мінрегіону налагодити комунікацію з населенням.

Про це сказала Міністр розвитку громад та територій України Альона Бабак під час презентації проекту Стратегії комунікації у сфері ЖКГ, що відбулась 7 листопада у Мінрегіоні.

«Комунікація реформи у сфері ЖКГ вкрай важлива. Складна мова закону повинна стати доступною та зрозумілою. Закони у сфері ЖКГ не працюють, через те що відсутнє зрозуміле населенню роз’яснення.

Результатом впровадження Стратегії має стати підвищення рівня обізнаності споживачів житлово-комунальних послуг щодо можливостей захисту своїх прав у сфері ЖКГ, унормування відносин з виконавцями послуг та органами місцевого самоврядування, отримання інформації та навичок щодо управління спільним майном багатоквартирних будинків», — зазначила вона.

Обговорення проекту Стратегії відбулось за участі представників дипломатичних установ, міжнародних фінансових організацій, фахівців суміжних програм і проектів, які є партнерами Мінрегіону, та Директорату стратегічного планування та європейської інтеграції.

Нагадаємо, Президент України визначив першочерговим завданням до 1 грудня 2019 року надати пропозиції щодо запровадження інформаційної кампанії для роз’яснення реформи ЖКГ.