Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації у такий спосіб:

  • надіслати письмове звернення поштою на адресу: 10014, м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 12 (кімната: 517);
  • викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва департаменту відповідно до графіку особистого прийому;
  • надіслати звернення на електронну адресу drr@drrdep.zht.gov.ua.
  • звернутись за телефоном “гарячої лінії” департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації – 42-11-38.
  • надіслати звернення через електронну форму.

Години роботи департаменту:

понеділок – четвер – з 8.00 до 17:15,

п’ятниця – з 8.00 до 16.00

Графік особистого прийому громадян директором департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації та його заступниками на 2021 рік

Прізвище, ім’я, по батьковіПосадаДні прийомуГодини прийому
ХОМЕНКО
Інна Вікторівна
директор департаментуперший та останній
четвер місяця
8.00 – 13.00
СЕРБІН
Сергій Леонідович
заступник директора департаментуперший та останній понеділок місяця8.00 – 13.00
СОРОКІН
Сергій
Борисович
заступник директора департаменту – начальник управління впровадження проектів будівництва департаментуперший та останній вівторок місяця8.00 – 13.00
МЕДИНСЬКИЙ
Віктор Христофорович
заступник директора департаменту – начальник управління регіонального розвитку та містобудівного кадастру департаментуперша та остання середа місяця8.00 – 13.00

Про розгляд звернень громадян за січень-червень 2021 року

Протягом січня-червня 2021 року до департаменту надійшло і опрацьовано 2238 звернень громадян, а саме: 1694 стосувалось житлово-комунальних послуг, 291 – пасажирських перевезень, транспортного сполучення та забезпечення зв’язком, 157 – ремонту та експлуатаційного утримання доріг, 96 – з питань будівництва. Отримано 50 запитів відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». В своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо тарифів та розрахунків за оплату житлово-комунальних послуг, якісне надання житлово-комунальних послуг, необхідності проведення ремонту та незадовільного утримання житлового фонду та прибудинкових територій, забезпечення населення питною водою, пасажирських перевезень, транспортного сполучення та забезпечення зв’язком, ремонту та експлуатаційного утримання доріг та багато інших питань.

В департаменті функціонує «гаряча лінія», на яку громадяни можуть звернутись для вирішення проблемних питань. Упродовж І півріччя 2021 року таких звернень надійшло від 24 громадян.

Відповідно до затвердженого графіка особистого прийому на 2021 рік у директора департаменту на прийомі побувало 8 громадян з різних питань. Звернення, що надходили на особистому прийомі директора департаменту, розглядались своєчасно, без порушення строків, встановлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян.