Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації у такий спосіб:
- надіслати письмове звернення поштою на адресу: 10014, м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 12 (кімната: 519);
- викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва департаменту відповідно до графіку особистого прийому;
- надіслати звернення на електронну адресу drr@drrdep.zht.gov.ua.
- звернутись за телефоном “гарячої лінії” департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації – 40-47-16.
- надіслати звернення через електронну форму.
Години роботи департаменту:
понеділок – четвер – з 8.00 до 17:15,
п’ятниця – з 8.00 до 16.00
Графік особистого прийому громадян директором департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації та його заступниками на 2023 рік
Прізвище, ім’я, по батькові | Посада | Дні прийому | Години прийому |
---|---|---|---|
ХОМЕНКО Інна Вікторівна | директор департаменту | перший та останній четвер місяця | 8.00 – 13.00 |
СОРОКІН Сергій Борисович | заступник директора департаменту | перший та останній понеділок місяця | 8.00 – 13.00 |
заступник директора департаменту – начальник управління впровадження проектів будівництва департаменту | перший та останній вівторок місяця | 8.00 – 13.00 | |
МЕДИНСЬКИЙ Віктор Христофорович | заступник директора департаменту – начальник управління регіонального розвитку та містобудівного кадастру департаменту | перша та остання середа місяця | 8.00 – 13.00 |
Про розгляд звернень громадян за січень-березень 2023 року
Протягом січня-березня 2023 року до департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації надійшло і опрацьовано
458 звернень громадян, а саме: 322 стосувалось житлово-комунальних послуг, 64 – ремонту та експлуатаційного утримання доріг, 48 – пасажирських перевезень, транспортного сполучення та забезпечення зв’язком, 24 – з питань будівництва. Отримано 12 запитів відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
В своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо тарифів та розрахунків за оплату житлово-комунальних послуг, якісне надання житлово-комунальних послуг, необхідності проведення ремонту та незадовільного утримання житлового фонду та прибудинкових територій, забезпечення населення питною водою, обстеження зруйнованого та пошкодженого житла внаслідок ракетних ударів, пасажирських перевезень, транспортного сполучення та забезпечення зв’язком, ремонту та експлуатаційного утримання доріг та багато інших питань.
В департаменті регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації функціонує «гаряча лінія», на яку громадяни можуть звернутись для вирішення проблемних питань. Упродовж І кварталу 2023 року таких звернень надійшло від 7 громадян.
Відповідно до затвердженого графіка особистого прийому у директора та заступника директора департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації на прийомі побувало 12 громадян з різних питань. Звернення, що надходили на особистому прийомі, розглядались своєчасно, без порушення строків, встановлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян.