Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації у такий спосіб:

  • надіслати письмове звернення поштою на адресу: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12 (кімната: 519);
  • викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва департаменту відповідно до графіку особистого прийому;
  • надіслати звернення на електронну адресу drr@drrdep.zht.gov.ua.
  • звернутись за телефоном “гарячої лінії” департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації – 40-47-16.
  • надіслати звернення через електронну форму.

Години роботи департаменту:

понеділок – четвер – з 8.00 до 17:15,

п’ятниця – з 8.00 до 16.00

Графік особистого прийому громадян директором департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації та його заступниками на 2024 рік

Прізвище, ім’я, по батьковіПосадаДні прийомуГодини прийому
СОРОКІН
Сергій
Борисович
директор Департаментуперший та останній вівторок місяця9.00 – 13.00
ГРИШКОВЕЦЬ Володимир Миколайовичзаступник директора Департаментуперший та останній четвер місяця9.00 – 13.00
МЕДИНСЬКИЙ
Віктор Христофорович
заступник директора Департаменту – начальник управління регіонального розвитку та містобудівного кадастру департаментуперша та остання середа місяця9.00 – 13.00

 

Про розгляд звернень громадян за січень-червень 2024 року

Протягом І півріччя 2024 року до Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації (далі – Департамент) надійшло і опрацьовано 649 звернень громадян, а саме: 423 стосувалось житлово-комунальних послуг, 114 – ремонту та експлуатаційного утримання доріг,
72 – пасажирських перевезень, транспортного сполучення та забезпечення зв’язком, 40 – з питань будівництва. Отримано 142 запити відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

В своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо тарифів та розрахунків за оплату житлово-комунальних послуг, якісне надання житлово-комунальних послуг, необхідності проведення ремонту та незадовільного утримання житлового фонду та прибудинкових територій, компенсації за зруйноване та пошкоджене житло внаслідок ракетних ударів, пасажирських перевезень, транспортного сполучення та забезпечення зв’язком, ремонту та експлуатаційного утримання доріг, відновлення вуличного освітлення та багато інших питань.

В Департаменті функціонує «гаряча лінія», на яку громадяни можуть звернутись для вирішення проблемних питань. Упродовж
січня-червня 2024 року таких звернень надійшло від 10 громадян.

Відповідно до затвердженого графіка особистого прийому у
директора та заступника директора Департаменту на прийомі побувало
4 громадянина з різних питань. Звернення, що надходили на особистому прийомі керівництва Департаменту, розглядались своєчасно, без порушення строків, встановлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян.

Усі звернення опрацьовані у встановлені законодавством терміни. Для об’єктивного вирішення питань, порушених у зверненнях, залучаються відповідні компетентні органи, у тому числі контролюючі.

Зазначені звернення пройшли реєстрацію та опрацьовані відповідними виконавцями. Інформація про виконання відправлена заявникам та на адресу облдержадміністрації.