Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації у такий спосіб:
- надіслати письмове звернення поштою на адресу: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12 (кімната: 519);
- викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва департаменту відповідно до графіку особистого прийому;
- надіслати звернення на електронну адресу drr@drrdep.zht.gov.ua.
- звернутись за телефоном “гарячої лінії” Департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації – 40-47-16.
- надіслати звернення через електронну форму.
Години роботи департаменту:
понеділок – четвер – з 8.00 до 17:15,
п’ятниця – з 8.00 до 16.00
Графік особистого прийому громадян директором Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації та його заступниками на 2024 рік
Прізвище, ім’я, по батькові | Посада | Дні прийому | Години прийому |
---|---|---|---|
СОРОКІН Сергій Борисович | директор Департаменту | перший та останній вівторок місяця | 9.00 – 13.00 |
ГРИШКОВЕЦЬ Володимир Миколайович | заступник директора Департаменту | перший та останній четвер місяця | 9.00 – 13.00 |
МЕДИНСЬКИЙ Віктор Христофорович | заступник директора Департаменту – начальник управління регіонального розвитку та містобудівного кадастру департаменту | перша та остання середа місяця | 9.00 – 13.00 |
Про розгляд звернень громадян за січень-червень 2025 року
Упродовж І півріччя 2025 року до Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації (далі – Департамент) надійшло і опрацьовано 606 звернень громадян, а саме: 431 стосувалось житлово-комунальних послуг, 65 – ремонту та експлуатаційного утримання доріг, 58 – пасажирських перевезень, транспортного сполучення та забезпечення зв’язком, 52 – з питань будівництва. Отримано 81 запит відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
В своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо тарифів та розрахунків за оплату житлово-комунальних послуг, якісне надання житлово-комунальних послуг, необхідності проведення ремонту та незадовільного утримання житлового фонду та прибудинкових територій, компенсації за зруйноване та пошкоджене житло внаслідок ракетних ударів, пасажирських перевезень, транспортного сполучення, ремонту та експлуатаційного утримання доріг, відновлення вуличного освітлення та багато інших питань.
В Департаменті функціонує «гаряча лінія», на яку громадяни можуть звернутись для вирішення проблемних питань. Упродовж І півріччя 2025 року таких звернень надійшло від 8 громадян.
Усі звернення опрацьовані у встановлені законодавством терміни. Для об’єктивного вирішення питань, порушених у зверненнях, залучаються відповідні компетентні органи, у тому числі контролюючі.